tips: ΜΑΚΡΙΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.




Μακρινές πτήσεις ή international-longhaul flights. 


Χμμμ, όχι και τόσο εύκολα ταξίδια αυτά. Ακόμη και με καλή παρέα, χρειάζεστε σωστή οργάνωση, χρειάζεστε το δικό σας παρεάκι. Εγώ ας πούμε, δε μπορώ να φανταστώ ότι θα φύγω από το σπίτι και θα μου λείπει κάτι από την παρακάτω λίστα. Ναι το ξέρω, θα πρέπει να έχω μία τσάντα μόνο για αυτά αλλά πραγματικά δε γίνεται αλλιώς. Τα στριμώχνω όλα μαζί και μετά την απογείωση ανοίγω τσάντα και αραδιάζω τα καλούδια μου σε μπροστινές τσέπες, στο πλάι από το κάθισμά μου, κάτω από τα πόδια μου, στο διπλανό κάθισμα (αν είμαι τυχερή και είναι άδειο). Παντού βασικά...

Οι μακρινές πτήσεις λίγο με σκοτώνουν, λίγο βαριέμαι, λίγο κουράζομαι, λίγο δε βολεύομαι με τίποτα. Χωρίς αυτά τα 10 δεν πάω πουθενά πια...Και θα σας εξηγήσω το γιατί. 


Παρεάκι 1: Κινητό
Φορτισμένο στο 100% και φορτωμένο με μουσική τύπου meditation yoga music, γιατί μόνο έτσι υπάρχει περίπτωση να κοιμηθώ. Εννοείται φυσικά ότι έχω και τα playlists όλου του χρόνου από τον αείμνηστο Best αλλά και ότι άλλο μπορεί να σηκώνει η διάθεση. Αγαπημένο τραγούδι απογείωσης: "Στα σύννεφα¨ διασκευασμένο φυσικά από τους Papercut. Σημείωση: πριν μπω στο αεροπλάνο, ούτε καν ξεκλειδώνω το τηλέφωνο. Είναι ψυχαναγκασμός το 100% της μπαταρίας.



Παρεάκι 2: Ακουστικά. Αυτά όμως.
Λοιπόν, για αυτά τα ακουστικά θα μπορούσα να γίνω και αντιπρόσωπός της Bose. Δεν υπάρχει κάτι πιο χρήσιμο, πραγματικά. Δεν είναι ότι απλά ακούς καλύτερα μουσική απ᾽ ότι με τις αντίστοιχες "ψείρες" αλλά ότι απομονώνει το βουητό και βγαίνεις από το αεροπλάνο χωρίς πονοκέφαλο και ζαλούρα. Ποτέ, ποτέ και ποτέ ταξίδι χωρίς αυτά στην τσάντα μου!



Παρεάκι 3: Laptop
Για δύο μόνο λόγους. Για το maryhop και για ταινίες. Όχι εξελόφυλλα, όχι εργασίες, όχι πίνακες κτλ. Όχι, όχι δεν είναι για μένα αυτά. Πού και πού γράφω κανένα αρθράκι για το maryhop, έτσι γιατί μου αρέσει να γράφω ταξιδεύοντας αλλά τις περισσότερες φορές βλέπω ταινίες. Δε χρειάζεται να αναφέρω ότι και πάλι ψυχαναγκάζομαι με το 100% της μπαταρίας...



Παρεάκι 4: Μάσκα
Όχι ομορφιάς, δεν είναι καθόλου ομορφιάς. Χαλάει το στυλ, ξεβάφει μάτια, μπερδεύει μαλλιά, ξέρω, ξερω. Να σας πω όμως ότι ειλικρινά δε με νοιάζει. Είμαι από αυτούς που μια χαρά κοιμούνται στο αεροπλάνο, δεν έχω κανένα πρόβλημα απολύτως. Αλλά αυτό το φως που μπαίνει από παντού τριγύρω, απ᾽ όλα τα παραθυράκια, επειδή σε κάποιους αρέσει να χαζεύουν τα σύννεφα, πραγματικά με τρελαίνει! Δε μπορώ, πώς το λένε. Θέλω σκότος και ησυχία. Και το μακιγιάζ ανανεώνεται οκ.


Παρεάκι 5: Μαξιλάρι
Eδώ δε χρειάζεται να γράψω πολλά, Ξέρω ότι κάποιοι δεν το βολεύεστε καθόλου. Κάποιοι όμως δεν το αποχωρίζεστε. Εγώ είμαι κάπου στη μέση. Αρχίζω να το αγαπώ τον τελευταίο καιρό και προσπαθώ να καταλάβω αν όντως με βολεύει. Βαριέμαι λίγο να το κουβαλάω βέβαια αλλά τουλάχιστον δεν προσκυνάω όταν με παίρνει ο ύπνος. Μεγάλη υπόθεση... 



Παρεάκι 6: Φουτεράκι
Τη θερμοκρασία του αεροπλάνου την μισώ. Απλώ την μισώ. Κάθε φορά που βλέπω την ταινία "Οι Επιζήσαντες" με το αεροπλάνο που έπεσε στις Άνδεις, αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει να κρυώνω όπως αυτοί, ούσα στον αέρα. Ειδικά όταν το αεροπλάνο δεν είναι γεμάτο, εκεί χειροτερεύει η κατάσταση. Φούτερ, μπλούζες, μπουφανάκια, ζακετάκια κτλ είναι φυσικά στην έξτρα τσάντα πάντα! Η κουκούλα ζεσταίνει και τον αυχένα και την προτιμώ.



Παρεάκι 7: Κάλτσες
Για δύο λόγους. Για ζεστασιά και άνεση. Ειδικά αν φύγω με πόδι ξεκάλτσωτο, που λέει κι η γιαγιά μου, ένα ζευγάρι στην τσάντα πάντα υπάρχει. Και αυτές της φωτογραφίας είναι και ειδικές για περπάτημα χωρίς παπούτσι, ειδικές για μοκέτα αεροπλάνου, που θα γίνουν μαύρες μεν αλλά είναι σούπερ άνετες. Το πόδι μέσα στο παπούτσι για 8-10 ώρες θα υποφέρει, λυπηθείτε το! 



Παρεάκι 8: Βιβλία
Εντάξει, δε μπορώ να πω ότι είμαι και πολύ τύπος του βιβλίου αλλά στο αεροπλάνο αρχίζω και το απολαμβάνω. Με απομονώνει και με απορροφά τελείως. Τα ακουστικά που σας έγραψα παραπάνω, έχουν και το εξής μαγικό: στο ON και χωρίς καλώδιο και μουσική, απομονώνει τους ήχους και έτσι μπορώ να διαβάσω και βιβλιο, χωρίς να ακούω βουητά , γκλιν-γκλαν καμπανάκια και ψου-ψου-ψου από τους πίσω. Το Ανεπιθύμητο ήταν το βιβλίο που με πήγε Νέα Υόρκη πριν λίγες μέρες. Δεν κατάλαβα πτήση, ειλικρινά. Ασχολιόμουν με δολοφόνους και απαγωγείς... 



Παρεάκι 9: Gel και κρέμα χεριών
Εντάξει, απαραίτητο δίδυμο. Ούτε υπάρχει περίπτωση να μπω σε αεροπλάνο χωρίς gel ή μαντηλάκια στην τσάντα μου αλλά και ούτε να παραμείνω σε πτήση μεγαλύτερη των 2 ωρών χωρίς κρέμα χεριών. Απολύμανση και ενυδάτωση τα δύο must του ταξιδιού μου. 



Παρεάκι 10: Νερό, νερό,νερό
Τρεις μόνο λέξεις: Νερό, νερό και νερό. Το έχω πάντα μαζί μου απο πριν γιατί ούτε μπορώ να είμαι alert όταν σερβίρουν στο αεροπλάνο αλλά ούτε και να χτυπάω καμπανάκια θέλω (που δεν το έχω κάνει ούτε μία φορα, ούτε καταλάθος). Διψάω συνεχώς και είναι λογικό, ο οργανισμός αφυδατώνεται σε τέτοια ύψη και το νερό είναι απαραίτητο παρεάκι στην τσάντα.

Πηγή:  http://www.maryhop.gr/